02 juli 2009

Shopping

Igår hade jag prov i socialt behandlingsarbete, det kändes faktiskt som det gick riktigt bra. Nästa kurs som står på tur är palliativ vård, den säger dom ska vara relativt lätt och det passar mig utmärkt nu under semestertider. I alla fall tog jag och en klasskamrat, som också gjort prov, en sväng ner på stan efter vår skrivning. Vi gick och tittade lite i affärer och åt sen en god lunch på Nancys. Visserligen kanske det är ganska tråkigt att sitta inte i detta väder, men måste erkänna att det ändå var lite skönt att slippa solgasset. På Kappahl hittade jag lite t-shirts till Lowe och Mio och på H&M blev det två par mjukisbyxor till Mio. Efter lunchen tog vi en sväg in på Lindex, och jag måste nog säga att deras kläder är finast och håller bäst kvalité av de tre jag nyss nämnt. Där blev det lite på rea samt lite baskläder innan jag bestämde mig för att jag inte hade råd att vara kvar på stan längre.:-) När jag väl kom hem hade det kommit ett paket från H&M som innehöll lite sommarkläder till Sebban, Vesa och Lowe. Här är bilder på dagens inköp:



1 kommentar:

fia sa...

jaa du, det blev en hel del shopping. Men va kul! Jag älskar att shoppa, vem gör inte liksom! Ännu roligare när man hittar saker man faktiskt vill ha/behöver, på REA!! Hoppas ni får en bra helg, Kram!