16 juli 2009

Förresten....

...Igår blev det 6850 steg, inte så mycket men mer än i förrgår i alla fall. Idag har det dock inte blivit många steg, tyvärr fick stegräknaren "tuppjuck" och räknade inget under halva dagen. Dock skulle det inte vara något att hurra för, som max 2000 steg med tanke på att vi suttit på en altan hela eftermiddagen. I helgen kommer jag nog inte ta med mig stegräknaren, det lär inte bli så mycket promenader ute på sjön, men på måndag åker den på igen och då ska jag skärpa till mig! Fia inspirerar mig en hel del, tack!

2 kommentarer:

Fia sa...

jo, det gör det säkert. Men jag har aldrig använt det, och brukar få rätt bra för grejerna ändå. Jag kör den billigaste varianten.. men just nu har jag mkt "skräp" ute, som mina vuxen kläder.. barngrejer säljer ju bäst, helt klart.
Jag vill bara bli av med grejerna, utan att kasta dem :-D

Fia sa...

Kul förresten att jag inspirerar dig till något positivt.. det glädjer mig :-D
Jag har faktiskt fått både släkt och vänner att köpa stegräknare, och börja gå. Sånt är ju alltid kul! Vore ännu roligare om fler kunde redovisa sina steg bara.. Keep on going, Kram!!