08 juli 2009

Inte ett moln, så långt ögat kan nå...

Jag hann nästan för ett ögonblick tro att det var sista gången man såg solen förra veckan, men nu är den tillbaka! Om än bara för ett kort ögonblick troligtvis, men det ger mig i alla fall lite mer påtankning av energi. Det känns liksom på något vis som jag gått på sparlåga de sista dagarna och att jag vaknar till lite igen när solen visar sig. Nästa vecka börjar Vesas semester och då hoppas jag att sommaren kommer för att stanna i minst fem veckor framåt!:-) Jag har ju visserligen ingen semester, men jag kan ju alltid skylla på att jag måste plugga ostört och vad vore då inte bättre att få ligga på stranden med böckerna?!;-)

Nu ska jag äta min frukost - te, smörgås och fil med hemmagjord musli!
(Är det någon som vet hur man gör ett tyskt u, dvs. ett sånt med två prickar ovanför?)

Inga kommentarer: