10 juli 2009

En slappardag

I dag har jag inte varit lika aktiv som de andra dagarna i veckan. Jag har självklart pluggat litegrann, men varvat det med att lägga ut auktioner på tradera och även budat på lite saker. Eftersom jag ändå inte gjorde det jag egentligen är hemma för, valde jag att hämta barnen tidigt. När vi kom hem fick de leka lite i bilen (deras favoritsyssla) medan jag rensade ur bilen och garaget litegrann. När klockan närmade sig fyra åkte vi och hämtade Vesa och efter det blev det ett stopp på MAX. När vi kom hem pumpade Vesa upp en pool som han hade köpt till ungarna idag på lunchen. Inte en värstingpool, men väl så stor att vi vuxna också kan ligga i den en varm sommardag. Vädret var ju kanon hela kvällen så innan klockan blev läggdags tog vi en promenad runt om till områdets lekparker så att barnen fick leka av sig lite, det var uppskattat. Nu sitter Vesa och tittar på nya Bond och jag ska roa mig med att lägga ut lite mer skit på tradera. :-)

Inga kommentarer: