12 juli 2009

En färgglad lördag med trevligt sällskap

I går eftermiddag åkte vi till ett par vänner i Mariefred. Vi fick jättegod rabarberpaj och Vesa fick leka av sig lite med deras motorcykel och fyrhjuling, jag själv stod med hjärtat i halsgropen under tiden. Jag vet inte vad som hänt med mig, kanske har jag börjat värdera livet mer?! Jag är i alla fall jätteharig när det gäller allt sånt där, även om jag gärna innerst inne vill åka med. Till middag åt vi pizza och sen blev det chips och Guitar Hero. DET var däremot väldigt kul!!! Det var första gången för både mig och Vesa och vi både spelade gitarr och trummor. Det var jättesvårt att hålla reda på alla färger man ska slå på eller trycka ned, men så koncentrerad man var! Erika var elak och tog lite bilder, ska be om dom så får vi se om det är något som är acceptabelt att sätta ut här!:-) Vi hade i alla fall en jättetrevlig eftermiddag/kväll och som alltid blir det mycket skratt i deras sällskap! Synd är dock att vi inte träffas så ofta...

Nu ska jag ställa mig och göra lite sylt på en del av de 7 kg jordgubbar jag och Lowe precis varit och plockat. Kanske ger jag mig på att försöka göra lite kräm också...

1 kommentar:

Erika sa...

Finns bilder på min blogg :-) Va ju bara tvungen att lägga ut, det hade du nog redan förstått va? Hihi. Tack för en super trevlig kväll! Kram från oss!