08 mars 2009

Vad!

Jag och Vesa har gjort upp ett vad! Vadet är inspirerat av min granne som lovat sin sambo att han ska få en fiskerulle för 2500:- om hon inte klarar att avstå från godis/fikabröd på en månad. Vesa har dock ett betydligt högre pris att vänta sig, OM han klarar att avstå från godsaker på ett halvår(!) har jag gett tillåtelse till att han ska få köpa sin efterlängtade motorcykel! Detta är ett ämne som han tjatat sönder mina öron om iaf de senaste tre åren. Upp till bevis Vesa att visa din karaktär! Vad tror NI, klarar han eller inte?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja ja vet att de är koipor men tyckte de var grymma ändå ;-)Här är allt bara bra, hur är det med familjen? Kramis

httt://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma sa...

Han kan ju köpa Lassis ;-). jag tror nog han kan klara det. Allts bra annars? Bilen gick inte att fixa igår :-( så antar att det blir om besiktning då !!