17 mars 2009

Lite nere...

Just nu känns allt tungt! Det är mycket runtomkring som är rörigt och det verkar tyvärr inte bli bättre. Jag skulle verkligen behöva lite medvind för nån sekund för att kunna rycka upp mig en smula. Och inte nog med att det redan är jobbigt har jag äntligen tagit mig i ka´ragen och bokat tid för att ta bort en växande och kliande leverfläck på ett inte alltför lämpligt ställe...

Idag fick jag också reda på min praktikplats - avd 18 på södertälje! Det känns sådär, dels för att jag hade lagt in om önskemål att få komma till avd 19 och dels för att jag känner minst tre stycken som arbetar på avd 18. Det kan kännas lite väl pressat att praktisera på en avd. där man känner folk! Jag kan visserligen byta till avd 8 eller 10, men det känns inte så aktuellt, möjligtvis till 10:an.Dessutom är det en annan i min "klass" som blivit placerad på 19!? Har precis skickat ett mail till läraren där jag frågade om hon hade lagt in ett önskemål om det. Annars tycker jag faktiskt att det var väldigt ruttet gjort att ge den till någon annan...

Inga kommentarer: