09 mars 2009

Beach 2009

Nu är det rökta fläsket stekt!!! Här ska fettet rasa av min kropp tills sommaren vågar sig. Ja,ja, jag vet att det sagts måååånga gånger förut, men nu måste jag verkligen göra något åt dessa obekväma kilon! Jag ska inte gå efter någon speciell diet, men för att ha lite koll kommer maten inspireras av viktväktarnas mat fast då uten pointsräkning. Jag kommer också börja motionera/träna för att förhoppningsvis bli lite stabilare i kroppen! Jag har idag börjat skriva matdagbok där jag även skriver upp delmål, vikt och mått för att hålla koll på min framgång! Snälla ni, var med och peppa mig!!! Jag behöver verkligen det, eftersom det inte blir så mycket vardaglig motion av hemmastuderande och alla sug som ingår är tyvärr ganska svåra att motstå. Jag har som mål att gå ner 13 kg och det helst innan semestern i slutet av juli (självklart gärna tidigare än så, men får inte ställa fööör höga krav)!

Beach 2009 - here I come!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Klart du kommer klara det!
Vi kan peppa varandra, tänker börja så fort lilla juvelen tittat ut =)

Känns som jag gått 4 veckor övertiden ungefär... börjar bli riktigt jobbigt faktiskt!
Kram på dig!

httt://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma sa...

Jag hänger gärna med jag vill oxå gå ner 13 kilo ganska precis. Så om vi "tävlar" lite blir man ju lite mer peppad, vad säger du? Allt bra annars? Kram!

Anonym sa...

Klart du fixar det ;-) Har man mål och viljan så går det mesta, man måste bara försöka undvika frestelserna hihi det är svårt ibland..
Kram