23 mars 2009

Soft helg!

Känns så skönt!!! Den här helgen som varit är verkligen den bästa på länge, och det trots att jag i lördags blev sjuk! I fredags så skrev jag ju om vår middag på Kallfors. I lördags åkte jag och William iväg till Nyköping där det var sammandrag hela dagen, de förlorade två matcher och den sista slutade oavgjort. Alla spelare var trots det nöjda med dagen och inga sura miner visades. William gjorde 6 mål och var jättestolt...Såklart!!! Hela dagen hade jag frusit en hel del och kände att jag hade ont i halsen, på kvällen fick jag riktig frossa och kunde knappt svälja. Jag slumrade till i två timmar, vilket var välbehövligt, sen var det dags för Robinson-premiären!

I går var det en lugn slappardag och jag och Mio gick runt i pyjamas hela dagen, det måste jag säga hör till ovanligheten. Det var verkligen superskönt! Lowe och Vesa åkte iväg på simlekis på förmiddagen och jag och Mio låg i soffan. På em kom min yngsta bror och hans tjej på fika och stannade några timmar. Därefter var det inte lång tid innan barnen skulle isäng för natten. Vesa gav mig lite massage för min spända nacke medan vi tittade på tv. Helgen var med andra ord inte alls något märkvärdigt, men ack så bra ändå!:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack tack =)
Ja hon var inte liten min lilla tjej, väldig skillnad mot Sebban! =)
Så härligt att vara hemma å bara njuta än så länge =)
Hoppas ni mår bra ni med!
kram kram