07 mars 2009

Fångad av en stormvind

Som inläggsrubriken lyder, är det just så det har kännts de senaste dagarna då jag vart frånvarande. Det har varit några känslomässigt jobbiga dagar och bloggandet är det som tyvärr blivit lägst prioterat. Dock var gårdagen en aning muntrare. Jag hade besök av en av Williams innebandykompisars mamma. Vi skulle först vara tre, men sjukdom kom i vägen och trion blev två. Istället för att laga mat som planerat, åt vi tacobuffé på Kallfors kök, det kan jag varmt rekommendera!!! Vi kom hem proppmätta och satte oss med vin, cider, Bacardi Razz, musik och pratade om lite allt möjligt. När maten sjunkit lite blev det ost och kex, det var gott! Det blev en lugn kväll med lite småprat, en sån där tjejkväll med "prata- tills-vi-somnar". Såna borde man ha betydligt oftare!

Nu börjar melodifestivalens "Andra chansen", många bra bidrag som ex Amy och Sarah, Star Pilots hoppas jag verkligen åker ut! En klar ren kopia av Star Pilots (!!?) "Feel the heat in the night", som jag tidigare nämnt....

Inga kommentarer: