29 mars 2009

Spaghettiarmar och spaghettiben

Jag är heeeelt slut!!! Var på mitt första pass på FYRA år och dessutom var det ett pass för de som har bra kondition, vilket jag då inte har på långa vägar! Min kropp är helt skakis och kordinationen är inte den bästa. När jag sitter här och skriver vill inte ens fingrarna följa med på de tagenter som jag ska trycka ner, få radera titt som tätt för att det ens ska vara läsbart! Det känns riktigt bra såhär efteråt, så pass bra att jag nog ger mig på det i morgon också (men då ett något lugnare pass). :-) Tror att jag kommer sova gott i natt!!!

3 kommentarer:

fia sa...

Haha, härligt med träning.. vart tränar du nånstans?! Det lär dröja ett tag innan jag har tid för något gym, däremot ska jag bli bättre på att promenera dit jag ska istället.. Kram!

Mika sa...

vad tränade du för nåt?

skrattade högt när jag läste om pengrna! men gissar att ni inte gjorde det! =)
kram kram

Himmel (Anne K) sa...

Du som gillar att baka kanske t om rent av gillar det mest som Leila kommer med? Hon är så inspirerande!

Nu har hon kommit med en egen tidning och det var en fröjd för ögat!

Jag som gillar stramt och modernt, drömmer om en sommarstuga där jag kan få gå loss på inredning a la Leila! Så det kan gå!