11 mars 2009

Fullspäckat!

I morse var det dags för prov i psykologi, det kändes som att det gick ganska bra så jag hoppas på högsta betyg! Efter det åkte jag till Willys en sväng och handlade lite småsaker...och typ 9 liter mjölk! Och JA, det är helt normalt för våran familj att det tar slut på ett par dagar! Sen åkte jag hem - åt lunch, surfade runt och ringde några viktiga samtal innan jag hämtade Lowe som skulle vara hos tandis kl. 14.35. Han vägrade öppna munnen och visa sina tänder, han som annars så gärna stoltserar med dom. Tandläkaren mutade honom tillslut med både en ny tandborste och en lite leksak, det gick vägen! Därefter var det in och hämta sambo och barn för att sen åka hem igen och laga pannkakor till la familia. Vesa skulle jobba extra så han åkte iväg igen ganska snart. Kvällen har sedan bestått av bad av barn, läxläsning, undanplockning av alla leksaker som ligger ööööverallt och sist byte av sängkläder! Nu ska jag lägga mig och läsa lite omvårdnad innan jag måste sova för att orka upp i morgon kl.5.3o då det är jobb som väntar!

Ha en bra kväll alla!

2 kommentarer:

httt://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma sa...

Fattar inte hur du orkar allt hela tiden!! Hoppas ni har det bra. Hörs i helgen då. Får se om vi kan ses eftersom Lassi varit borta hela veckan nu oxå men. Sen måste vi hälsa på hans syrra o dom som fick en lite bebis i måndags. men ska nog kunna klämma in ett besök :-)!

Anonym sa...

oj, blev trött av att bara läsa det, haha =)
Kram!