20 mars 2009

Skön kväll!

Har precis kommit hem från Kallfors Kök där vi ätit tacobuffé, så skönt att slippa laga middag! Var in till stan och tränade för första gången på evigheter vid lunchtid och sen hämtade jag de stora barnen som skulle klippa sig! Sebastian körde med sin gamla vanliga friyr typ, men William fick jag ÄNTLIGEN till att ha en lite längre, tuffare frisyr - han blev sååå FIN! tyvärr hade jag ingen kamera med mig, annars hade han fått pryda detta inlägg! Jag älskar verkligen mina barn innerligt, vad skulle jag vara utan dom?! Love you guy`s!;-)

I morgon ska jag upp tidigt för att hämta William. Det är sammandrag heeela dagen i Nyköping och alla föräldrar ska vara där och heja på dom... Nåja, nästan alla!

Dags för Let´s dance! Ha en bra kväll folks!!

Kraaaam

1 kommentar:

Anonym sa...

DEn 2/4 är vårt avsnitt :)