18 mars 2009

Min dag i smått

Mio har varit sjuk sen i lördags - snorig och feber! Idag hade jag båda barnen hemma för att jag skulle slippa åka fram och tillbaka flera gånger. Vesa tog bilen i morse och lämnade de stora barnen på fritids, och sen tog jag bussen in och mötte upp honom innan jag skulle till skolan. HLR stod på schemat och jag tycker faktiskt såhär i efterhand att det var ganska kul. Jag fick chansen att prata ut med läraren om ett litet missförstånd som utspelade sig i morse via mail, det var väldigt skönt! Tänk vad kommunikation via teknik kan försvåra ibland...

Nu sitter vi och tittar på "Bompa" och har precis dukat av middagen som bestod av wok med renskav, det var helt ok! Snart är det läggdax för ungarna och då kanske jag återkommer med annat!:-)

Hej sålänge!

Inga kommentarer: