01 mars 2009

Kalas och läkarbesök

Idag hölls det barnkalas för William! Han hade bjudit tio stycken, men det var bara tre som kom.Tyckte faktiskt lite synd om honom först, men de hade väldigt roligt tillsammans. Det bjöds på bullar, moccarutor, chokladbollar och hemmagjord kladdkaka med grädde till fika. Där efter blev det lite PS2-tävling, godis, snacks och utelek!

I förmiddags när Vesa åkte iväg med Lowe till simlekis, åkte jag och Mio iväg till närakuten där jag hade fått en läkartid för min bestående huvudvärk. För en gångs skull fick jag träffa en bra läkare som tog sitt jobb på allvar och inte bara såg patienterna som några i mängden. Han konstaterade iaf att jag förmodligen hade åkt på bihålsinflammation och skrev ut både antibiotika och avsvällande samt rekommenderade mig att även köpa Ipren. Sagt och gjort åkte vi ner på stan och inhandlade ny "inredning" till vårt medicinskåp. Efter en fullspäckad vecka med sjukdom och diverse aktiviteter är jag glad över att den nu lider mot sitt slut, även om både jag och barnen är nöjda med sportlovet!

Till er som inte kunnat lämna kommentarer kan jag meddela att det nu är fixat!;-)

1 kommentar:

httt://metrobloggen.se/ameliaakillesmamma sa...

Wihooo! Funkar ju ;-). Bloggen är jätte fin iaf! Vi får kolla upp det här med Boddy Holly då, jag tycker iaf det skulle vara jätte kul att gå! Kram