13 mars 2009

Hemliga bilder

I förrgår fick Vesa ta helkroppsbilder på mig i underkläder för att ha kvar sen och se förändringen. Den här veckan har gått ganska bra, jag har inte kanske vart supersträng mot mig själv, men något gott har det iaf inte blivit. Jag vet av erfarenhet att det hellre kan bli så att man proppar i sig en massa onyttigheter när man väl har vart duktig och kommer i en svacka, och då har ju viktnedgången knappt gjort någon nytta. Jag ska vara snällare mot mig själv den här gången, det är ganska rörigt i mitt liv för övrigt just nu och då kan det vara smart att ta det lugnt. I alla fall så tänkte jag behålla bildera för mig själv tills dess att jag trivs i min kropp igen och kan visa ett nytt resultat! :-)

Det här är i alla fall mitt slutmål:


1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att du läser min blogg :)Vi bor kvar här i Södertälje fast i ett annat område. Lyxfällan ska vi vara med i. Det sänds nu i början av april :)