28 mars 2009

Så sköööönt!

Kom hem för ca en timme sen från min efterlängtade massage! Det var sååå underbart skönt! Tjejen som masserade är precis färdigutbildad hudterapeut och gör alla sorters behandlinga från topp till tå. Min helkroppsmassage på en timme kostade bara 300:-, det tycker jag verkligen är ett kanonpris och dessutom när hon var så duktig! Nästa gång blir det en ansiktsbehandling på 90 min, det kostar endast 350:- och kombinerar man det med en ryggmassage på 30 min (200:-) så bjuder hon på fransar och bryn! Kanon ju!!!

För er som vill unna er billig och härlig egentid kan gå in här!:-)

1 kommentar:

fia sa...

OK, men undersköterska är inget måste för att kunna bli sjuksköterska va, eller har jag missat nåt?! Jo, som du säger så vore det kul att lära känna lite nytt folk, och det blir ju helt klart annat när man går i skolan.
Jag funderar på om jag behöver plugga upp nåt betyg, såg att man bl.a skulle ha Nk alternativt fysik eller kemi, tror inte att jag har det från gymnasiet. Och det är verkligen intgen kurs jag är sugen på... men vi får väl se, kansek blir ett måste iaf.