07 april 2009

Upprörd!

Jag har alltid tyckt att folk som inte vågat/velat lägga ut bilder är så fåniga, vad kan hända liksom?! Nu har jag helt och hållet bytt åsikt och kommer förmodligen aldrig mer lägga ut bilder på mina eller andras barn. Det är någon sjuk männsika som snott bilder på min brorsas dotter och lagt upp i hennes blogg där hon utger sig för att vara hennes mamma och berättar om deras liv!!! Jag tycker verkligen att det är skrämmande att det finns sådana människor oavsett om de bara har ett trist liv och försöker göra det lite mer intressant på andras bekostnad eller att det kanske verkligen är en sjuk människa som gör dessa saker! För vem annars skulle ens komma på tanken att ödsla sin tid på att hitta på ett liv och utge sig för att leva det också? Eftersom det även är en annan bekant som blivit drabbad är händelsen nu polisanmäld dubbelt upp och förhoppningsvis kommer den skyldige att åka dit! Jag ser fram emot det!!!!

Inga kommentarer: