13 april 2009

Revy av en del av påskhelgen

Hmmm, det ser ut som om jag varit väldigt inaktiv de senaste dagarna. Det beror ju självfallet på den alldeles underbara vädret och att vi har "firat" påsk med våra nära och kära. Vi var som tidigare skrivet hos mina föräldrar i lördags där vi åt god påskmat som mamma lagat (pappa hade säkert också vart med på nåt hörn). Mina bröder, deras respektive och mina brorsbarn var också där och det var som alltid en aning kaotiskt med alla barn som skulle ha mat, vi vuxna som ville säga sitt och samtidigt som barnen väntade på att få sina påskägg utdelade. Innan varje gång hela familjen ska samlas, som inför jul och påsk eller liknande tillfällen, ser jag fram emot att träffas. Men när vi väl är där kommer alltid tanken om hur skönt det skulle vara att kanske fira påsken/julen själva "nästa år". Jag älskar verkligen hela min familj, men ibland blir man alldeles trött i huvudet att träffa alla samtidigt. Det är liksom trevligt, men ändå inte om ni förstår vad jag menar?!

Här är Mio som precis fått sitt påskägg av mormor och morfar:




Just nu badar Mio medan jag bloggar och Lowe tar bildbevis på hans slappa (och uppsvällda) mamma!:-) Dessutom en mängd bilder på min kudde, hans "tuttisar" och andra helt ointressanta saker.
Jag bjuder på den!;-)

Inga kommentarer: