20 april 2009

Tränat

Dagen ägnades åt att plugga lite, tyvärr blev det inte så mycket som jag hade tänkt från början... Tänkte att jag skulle kompensera det i morgon, men nu kom jag på att jag har närvarodag på dagis. Kanske kan ta med mig böckerna och läsa lite när dom sover efter lunch.

I kväll åkte jag och lämnade William på träningen och begav mig själv mot min egen träning på friskis. Ett bra pass var det och det kändes riktigt skönt efteråt, det blir nog ett till i morgon kväll! När jag åkte och hämtade William säger han när vi kommer fram till bilen: -"Mamma! Det låg en BH i min väska!!! Jag råkade ta upp den när jag skulle ta upp min handduk!"
Haha, vad jag skrattade gott! William tyckte bara att jag var pinsam och sa att jag inte fick låna hans väska något mer... :-) Han är i en ganska härlig ålder just nu, det känns faktiskt som om vi kommit närmre varann på något vis, vilket egentligen borde vara tvärtom, eller?

Nu är pausen över och jag måste fortsätta titta på mitt nya favvoprogram - !Ballar av stål"!

1 kommentar:

Anonym sa...

haha,,Om du hade råkat lägga den fel i Sebastians väska,hade han säkert trott att han skulle ta den på sig. Då hade det kunnat blivit ännu roligare.