11 april 2009

Härliga soliga påskaftonsmorgon!

Idag är det påskafton och familjen ska iväg på påskmiddag hos min mamma och pappa. Mina syskon med respektive, deras barn och mormor kommer också självklart dit som varje år. Har precis satt på en tvättmaskin med vinterkläder vi rensade ut igår. Vi hade en vår rensardag både inne och ute igår och fick en hel del gjort. Dock hann vi inte städa som så väl skulle behövas... Idag blir det till att sätta upp studsmattan på förmiddagen, Vesa kanske fixar det under tiden jag är och tränar (för att få gott samvete att äta såklart;-). Jag blir så full med energi när jag får vakna upp till solen, livet kan t.o.m kännas rätt så bekymmerslöst då, men verkligheten kommer ju ofta i kapp en nån gång ändå tyvärr.

Nu hör jag vattenkokaren i köket, bäst att gå och hjälpa till!:-) Ha en underbar påskafton alla!

1 kommentar:

Fia sa...

Trevligt med en traditionell påskträff! Hos oss var det inte alla som kunde, så vi ska ses på måndag :-) Så idag har vi bara njutit av ledighet och det fina vädret!