07 april 2009

Långpromenad

Efter en inte allt för kreativ dag kände jag mig både irriterad och rastlös. Hemmet ser ut som sju svåra år och tvätten väller över, både sånt som ska tvättas och sånt som ska vikas. Glömde jag säga att det finns tvätt som ska in i skåpen också?! I alla fall så bestämde jag och grannen oss för att gå ut en kvällspromenad efter middagen. Luften var ganska kall, men promenaden gav både frisk luft och ny energi! Tiden slutade på en timme och fem minuter och vi uppskattade sträckan till ca 7 km, helt ok!

Nu hägrar en duxch och sen blir det att se slutet på "tokdoktorn", dvs House!

1 kommentar:

fia sa...

hmm, det här hemmet ser också ur som sju svåra år.. skönt att höra att andra också har det så ibland..
Jag har varit helt slut sen C kom till världen.. men det blir väl bättre nu när solen tittar fram och när skolan snart är slut :-D