09 april 2009

Ungarna drar till blåkulla!

Jag hade tänkt skriva ett inlägg både på förmiddagen och nu ikväll, men har skjutit på det tills nu när jag hunnit bli supertrött!! Sebastian och Lowe klädde ut sig till påskkärringar och gick gatan runt med några av grannbarnen, de var så söta!! Självklart har jag tagit bilder, men de får jag nog lägga upp i morgon i stället när jag är lite piggare!:-) Lowe hade fullt upp och proppa munnen full med allt gott han fick, så han hann hänga med de andra till ungefär vart annat - var 3:e hus. Jag och två andra mammor följde med i bakgrunden för att vara säkra på att allt gick bra och att inga barn tappades bort eller hamnade efter och det var nog tur, eftersom vi hade fullt upp att valla in dem i gruppen igen efter nästan varje hus.

William, som tyckte att han blivit stor för att "gå påskkärring", spelade innebandy med grannkillarna och en av dom blev kvar här över natten. Nu ligger alla kidsen och sover och även Vesa har påbörjat att dra stockar här bredvid i soffan. Bäst att jag också drar mig tillbaka!:-)

God natt!

2 kommentarer:

fia sa...

Skönt att ni kommer en säng rätt tidigt, jag är så dålig på att gå och lägga mig i tid. Jag har precis stängt skolböckerna för idag.. ska skriva ett inlägg, sen är det dags för duschen och sängen! Hoppas ni får en trevlig påsk helg, Kram!!

victoria sa...

Kan tänka mig att de var söta små påskkärringar ;-) Ha en mysig påsk!!! Kram