11 januari 2010

Mitt nya smala liv!

För exakt en vecka sedan började jag mitt nya nyttiga liv. Anledningen till varför jag inte skrivit något här, är för att jag verkligen ville se att jag höll det jag lovat mig själv och det har jag hittills gjort! Förra måndagen mätte jag alla kroppsdelar och började äta enligt viktväktarnas gamla kostprogram. I torsdags vägde jag in mig på viktväktarna och började äta enligt det nya kostprogrammet, det verkar superbra! Jag har i alla fall idag gått ner exakt ett kilo från startvikt, men kommer att räkna från den vikt som vågen visade hos viktväktarna i torsdags. Jag är fast besluten vid att bli den gamla Malin igen och jag känner faktiskt redan resultat när det gäller tröttheten - jag har blivit mycket piggare! Det är ett år sedan jag gick ut här på bloggen och skrev att jag skulle ner i vikt, men den här gången är jag verkligen mer motiverad än någonsin! Jag VET att jag fixar det, jag har lyckats gå ner ganska mycket förr och jag har flera gånger bevisat för mig själv att jag är stark nog att klara det mesta , oavsett vad det gäller!


Mina mått från start (100104):

Arm 31,5 cm
Bröst 100 cm
Midja 89 cm
Mage 96 cm
Stuss 114 cm
Lår 66 cm
Vad 41,5 cm

Inskrivningsvikt (100107): 83,2 kg
Delmål 1: 79 kg (5%
Delmål 2: 75 (10%)
Delmål 3: 70 kg
Målvikt: 65kg


Jag kommer i fortsättningen skriva in veckans resultat på torsdagar, eftersom det är den dagen som viktväktarnas möte äger rum. Måtten kommer dock redovisas efter varje uppnått delmål.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till malin. ska försöka oxå till ett smalare liv från o med NU :D Kram Linda. www.barachanel.blogg.se

Anonym sa...

vad duktig du är Malin :-). Önskade jag oxå kunde fixa att gå ner men lyckas ju tyvärr inte som vi alla vet hihi! Kram Erika!

Carro sa...

Vad duktig du är! Då kan vi kämpa på tillsammans jag ska börja jag med nu så fort jag blir av med min maginfluensa.

Kram /Carro