14 januari 2010

- 0,4 kg

Lite besviken blev jag dock allt, trodde att jag gått ner mer... Enligt våran våg har jag ialla fall gått ner 1,2 kg sen förra måndagen. *sur* Jag försöker i alla fall tänka positivt och tänka att vartenda hekto faktiskt räknas, dessutom kan jag kämpa vidare för att nästa vecka ska visa på bättre resultat. Sist jag var med i VV gick jag ner 0,4 första veckan och 1,7 den andra, trots att jag inte gjorde någon förändring i kostprogrammet eller i motionen. Det kan ju faktiskt vara så att det tar ett litet tag innan kroppen ställer in sig...

1 kommentar:

Jeanette S sa...

Ha inte så bråttom, det är bättre att gå ner långsamt. Dessutom när man går på diet så blir det ibland att man står still innan man går ner igen. Så bara ha tålamod.

Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!

Ha en fortsatt härlig helg!