09 december 2009

Trött efter en lång skoldag...

Idag har det varit skoldag nästan hela dagen. Innan skolan åkte jag till Ica Maxi för att hämta en tårta som våran klass beställt till vår lärare som fyllt 50 år. Vi hade också samlat ihop till ett presenkort på en upplevelse a´250:-. Förutom det hade jag och två andra klasskamrater samlat ihop till ett ytterligare, likadant presentkort, som tack för den tiden vi fått äran att få ha henne som lärare! Vi alla tre är nämligen helt färdiga nu till jul, det känns skönt men samtidigt otroligt ledsamt. Vår lärare är verkligen underbar på alla sätt och vis, dock ska vi träffas över ett glas vin redan i januari, det får vi ju faktiskt göra då när vi inte längre är hennes elever...:-) Trots det blev det en hel del tårar för en del av oss.
Senare på eftermiddagen var det dags för NP i engelskan. Det bestod i dag av två delar - reading and listening - jag tror det gick hyfsat faktiskt!

Nu känner jag mig helt mosig i huvudet och är snart redo för sängen, men innan det ska jag proppa i mig en lussebulle! Och JA, det blir bara EN, det är ju en dag i morgon också!;-) Ni som inte vet är lussebullar min verkliga last, I löööv that bulls!

Inga kommentarer: