23 december 2009

Det lider mot jul...

Dagen före dopparedagen som man så käckt brukar säga!
Jag har precis suttit och läst lite i min gamla blogg och de sista inläggen handlade faktiskt just om förra årets jul, lite roligt att läsa. (www.metrobloggen.se/mammamallan)
Jag har tagit ledigt och alla barnen fick vara hemma. Sebastian har haft en kompis (läs flickvän) här och hennes mamma stannade på en fika innan åkte för att uträtta en del ärenden innan hon kom och hämtade dottern. De små barnen sover och jag tänkte snart ställa mig och slå in lite julklappar. I kväll ska barnens och de sista julklapparna slås in samtidigt som Bingolottos uppesittarkväll. Sen har jag faktiskt inte så mycket mer att göra innan den stora dagen är här! Jag hoppas verkligen att det blir lyckat i år, den kommer ju trots allt inte vara som någon annan jul innan.

1 kommentar:

victoria sa...

Tack detsamma Malin :-)
Hoppas ni får en riktigt god jul och många fina klappar. Vi har precis öppnat ett paket var i familjen som också är en tradition.
Kram Kram