26 december 2009

Julrapport

Nu har vi firat jul i två dagar och än är det inte över. I dag blir det julmiddag hos min farmor och farfar som är tradition för oss varje år. Julafton firade vi hos min bror och juldagen hos min mamma. Det har blivit måååånga julklappar trots att vi i år bestämde att vi vuxna inte skulle köpa något till varandra och tur var det för det hade blivit alldeles för mycket annars. Alla våra barn har varit mycket nöjda med sina julklappar men Lowe är nog den mest tacksamma. Han har verkligen lekt med varenda grej han fick ju julklapp, t.om. Mios. Favoriterna var dock en traktor som han fick av sin morfar och en brandbil som han fck av mormor. Jag hade ordnat en julklapp var till mina föräldrar, dvs. en ram med kort på alla barnen, det verkade uppskattat. Mamma hade också brutit överenskommelsen om uteslutna julklappar och alla vuxna fick ett par julklappar var. Jag fick en spikmatta som jag hade önskat mig samt en kväll med teater på Dramaten med mamma och mormor den 31 januari.

Bilder från vårat julfirande kommer efter helgen eftersom vårat julfirande inte är över förrän på söndag kväll, för på söndag är det svärmors tur!:-) God fortsättning allihop!

Inga kommentarer: