18 december 2009

Gräsänka och fredagsmyyyys

I helgen är jag gräsänka och har alla fem barnen hemma. Vesa har åkt på kryssning med jobbet och kommer inte hem förrän på söndag. Jag har precis plockat undan efter middagen som bestod av Williams favoritmat - Köttfärslimpa, potatis och brunsås! Det serverades även lingonsylt och broccoli till, men det var det bara jag och Mio som åt av. Snart ska jag lägga de små barnen, har lovat de stora barnen att spela lite spel och ha det extra mysigt. Det kommer ju ändå inget på TV nu när Idol är slut och jag tror verkligen de behöver lite mer kvalitetstid!

I morgon bitti åker jag och William till Eskilstuna hela dagen, han har sammandrag. Kanske att även Sebban och Emelie ville följa med, men det återstår att se. Gulliga Sami och Lotta kommer och tar hand om småkorvarna sålänge! Nu är det dags att hänga lite tvätt, see you!

Inga kommentarer: