07 december 2009

Nollställd

Är såå stressad inför lördagen som kommer bestå av 4 timmars nationellt prov i matematik B. I dag på mattelektionen började jag beta av första kapitlet som en liten repetetion, det är ju förstås det som ska vara lättast kan man tycka, men jag var verkligen helt nollställd. Jag fick Vg på första provet vilket betyder att det endast krävs ett G+ för att klara VG som slutbetyg, men idag blev jag fundersam om jag ens klarar det. Får se om hjärncellerna hittar hem igen innan lördagen...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att se att du kom tillbaka. :-)
Det går nog bra med matten, för du verkar slita rätt hårt med skolan. :-)
Mvh / Glada L

Fia sa...

Lycka till på provet!!

Btw, jag mailade Bracy sist du sa det till mig, och nu ännu en gång. Riktigt dåligt av dem. Jag bifogade en kopia till din mail. Jag hoppas verkligen att de tar tag i det. För mig handlar det inte så mkt om själva armbandet, utan principen att det struntat i det lr glömt bort. De har liksom tävlingar ute på oliak bloggar hela tiden.. så om alla sköts så dåligt så borde de inte få fortsätta...

Ska ni förresten in till södertälje nåt i veckan? Jag är typ hemma hela veckan förutom helgen, då jobbar jag. Men sambom är hemma.. tänkte på grindarna of course. California har lärt sig att klättra och kan gå hela vägen upp, men det är riktigt läskigt och man måste ju självklart vara med henne på övervåningen, för hon har noll respekt för höjder!! Kram!