19 december 2009

Fullspäckad dag

I morse bar det av på innebandysammandrag med William - det blev en lyckad dag med två överlägsna vinster och en oavgjord match. William lyckades sammanlagt bidra med fyra mål och tre assist, han är såååå duktig! Vi var hemma igen vid fem-snåret och då var vi så trötta att jag bara inte orkade ställa mig och laga mat åt alla barnen, så det fick bli hemkörd pizza. Sist vi åt pizza var faktiskt i somras så jag tyckte vi kunde unna oss det. Efter maten var det dags för de minsta kottarna att bada och jag passade på att städa och rensa undan i deras rum, det såg verkligen ut som en bomb slagit ned!
Nu ligger de små i sina sängar och jag har precis tagit in granen efter att ha sågat och fixat så den kom ner i julgransfoten. I morgon tjuvstartar vi med att klä den eftersom ingen av de stora barnen är hemma kvällen innan julafton och dessutom är det ju självklart att Emelie också ska få vara med!

Nu ska jag sätta mig ner med våra stora underbara barn och titta klart på Robinson och självklart äta lite godis!:-)

Inga kommentarer: