06 augusti 2009

Min sommar - ingen semester!

Lite glest mellan inläggen har det blivit sista tiden. Det beror på att jag uttryckligen har häcken full med alla studier och den hemmavarande familjen. Matten börjar närma sig sitt slut och jag skriver NP nästa fredag - jag blir glad om jag klarar ett G även om det kan kännas lite surt. De andra kurserna har jag lagt åt sidan nu under sommaren, vilket betyder att jag inte kommer att ha mindre att göra när höstens kurser börjar! På något sätt ska jag lyckas läsa 700p under den kommande terminen... Men, nu är situationen som den är och jag få helt enkelt ta det!!! Jag kan dock säga att jag längtar lite efter rutiner som betyder dagis, jobb och skola för resten av famljen så att jag slipper känna ständig press att klara av mina studier. För hur enkelt tror ni att det är att plugga hemma med fem ungar som står och tjatar efter utflykter av rastlöshet eller strandbesök p.g.a. värmeslag?!

1 kommentar:

Carro sa...

Som jag skrivit förut jag tycker verkligen du är hur duktig som helst!! Keep up the good work!! ;)

Kramis