17 augusti 2009

I´m soooo HAPPY!

Idag innan jag åkte iväg till skolan för höstterminens första lektion i Religion och Matte B fick jag äntligen svar på provresultatet i Matte A - MVG! Jag blev mäkta förvånad eftersom jag trodde att jag hade chans på VG som högst. Fortfarande efter över fem timmar har jag svårt att få in att jag, just JAG, fick MVG i Matte A som jag från början trodde skulle bli ett G i betyg när jag hoppade på kursen som redan startat fyra veckor tidigare. Det här peppar mig mer än någonsin och jag känner mig sååå stolt över mig själv!

(Tack till Lina som hjälpt mig en hel del med att förklara ekvationer och annat dravel, utan dig hade jag aldrig fixat det)!

3 kommentarer:

Erika sa...

GRATTIS till MVG,t. Hoppas allt är bra!

fia ingeberg sa...

hej vännen allt bra med dig och barnen?? många kramar ingeberg

Carro sa...

Fattar det bra jobbat tjejen och grattis!!