15 augusti 2009

Lyckad kväll med "deep talk"!

Kvällen igår blev lyckad. Vi satt först hos Sara ett tag innan vi blev nerskjutsade till Anna, Saras och Linas svägerska. Där blev det sushi och mera alkoholhaltiga drycker med bra musik. Senare på kvällen fick vi sällskap av ytterligare två tjejer och vi dansade loss på vårt egengjorda lilla dansgolv. Under kvällen hamnade jag och Sara i ett djupt samtal om allt som är och har varit och vi båda grät en skvätt. Hon är min absolut bästa vän ever, jag skulle göra allt för henne! Men jag antar att det är så när man vuxit upp tillsammans och har mycket att dela med varandra. I alla fall så gick vi ner till "Flamman" efter tolv där vi dock inte blev så långvariga. Sara var ganska onykter och jag likaså, så vi bestämde oss för att äta en hamburgare och sen ta en taxi hem. Lina åkte också med eftersom hon skulle åt samma håll som jag och tur det annars hade jag nästintill blivit ruinerad efter den taxiresan. I dag mår jag som jag förtjänar, men Vesa har faktiskt varit ovanligt snäll mot mig och låtit mig sova ut både i morse och under eftermiddagen. Just nu är han t.o.m och hämtar sushi (IGEN!) åt mig och självklart från Minako.:-) En 11-bitars är påväg!*mumma*

Ikväll blir det lördagsmys med godis och nån bra film med barnen. Hade tänkt att spela minigolf med dom i dag, men det får bli i morgon istället.

2 kommentarer:

Carro sa...

Ni verkar haft det super mys! Man behöver det ibland! :)

Erika sa...

Låter som ni haft det jätte bra på er tjejkväll. Kul att provet gick så bra. Du är fasen en SUPERMAMMA Malin :-). Kram!