22 juni 2009

Present till dagisfröknarna

I går när jag var på Plantagen köpte jag, som tidigare skrivet, jordgubbsplantor till fröknarna på dagis. Jag hittade även jättesöta små somriga hinkar som jag tänkte plantera dem i. Tanken var egentligen att de skulle ges i slutet av den här veckan. I morse när jag var påväg ut genom dörren kom jag dock på att Lowe inte kommer vara mer på dagis den här veckan, eftersom han åker till in farmor i dag och blir borta till på onsdag. Och på torsdag åker jag och barnen till Västervik över två nätter tillsammans med Jeanette och hennes små kottar. Så halv åtta i morse satte jag igång att plantera jordgubbsplantor och scrappa ihop fyra små kort med en sommarhälsning på. Hade tänkt att ta en bild, men glömde förstås det innan jag stressade iväg till dagis i morse... I alla fall så blev dom jättesöta!

1 kommentar:

Carro sa...

Skönt att komma iväg på lite mini semester :) Hoppas ni får det bra tycker du ärså duktig som kämpar på med allt! DEt ska vara en riktig kvinna till sånt :)

Kram