22 juni 2009

Fint är inte alltid praktiskt...

Innan jag hämtade barnen på dagis åkte jag förbi "Hem ljuva Hem" här i Järna. De sålde bl.a. ut foppa-tofflor för 50:-, så Vesa som är den enda i familjen som inte ägt några fick ett par. Jag hittade också ett par mjukisbyxor var till William och Sebastian och sist med inte minst 3 m vaxduk till vårat bord på altanen. Inte så roligt med vaxduk kanske, men ack så praktiskt när man har en drös med ungar som kladdar och spiller. Dessutom hade vi invadering av myror efter varje måltid förra ¨sommaren när det samlats massa gottigt i springorna, det kan vi lätt undvika nu! Jag tycker att det blev ganska fint, men bilden är inte rättvis. Ni får väl komma över på en fika och se själva!;-)

1 kommentar:

Carro sa...

Gud vad mysigt ni har det!!

Menar du signaturen under inlägget jag skriver: Kram Carro ..?

Blev du med igångsatt pga av att du hade så ont när du var gravid? Gjorde det mkt ondare än en "vanlig" förlossning som startar av sig självt?

Kram!