24 juni 2009

Drömmen om en lyckad lill-semester

Nu snart är det sista packat inför avfärden i morgon. Jag och Jeanette har bokat en stuga nere i Västervik, där vi ska vara i tre dagar. På fredag blir det en dagsutflykt till Astrid Lindgrens värld och resterande tid ska vi bara njuta av vår lill-semester! Eller vänta, njuta - skrev jag det?! Glömde för ett ögonblick bort att vi skulle ha två rabiata treåringar samt två vilda ettåringar med oss. Nåväl, nån form av semsterkänsla blir det förhoppningsvis. Jag hoppas i alla fall på två härliga sommarkvällar med sovande barn, mätta magar på god mat, kanske lite sällskapsspel, småprat och ett glas vin. Får se om det bara är en utopi eller om vi faktiskt kan ha sån tur!

Som ni förstår kommer bloggen stå tom på nya inlägg de närmsta dagarna. See you!

2 kommentarer:

Fia sa...

Härligt, jag håller tummarna för att ni får ett par lugna kvällar.
Sköt om dig, Kram!

Carro sa...

Hej! Hoppas ni får det super bra det ska ju iaf bli kanonfint väder, så jag hoppas på någorlunda lugna mamma kvällar när barnen har somnat.

Kram!