14 september 2009

Avklarade och inbokade aktiviteter

I går efter middagen tog svärmor Lowe och Mio medan vi åkte och spelade bowling med de stora, det var riktigt kul (eftersom jag vann)!;-) Vi hade också den otroliga turen att mitt VISA-kort inte fungerade hos dom (det var visst något fel på deras apparat), så vi blev bjudna på två serier, bara att tacka och ta emot! Emelie har varit hos oss i helgen så hennes mammas kille kom och hämtade henne efteråt utanför bollhallen innan vi åkte och hämtade de små igen. Den här helgen har faktiskt känts riktigt bra om man jämför med de andra helgerna det sista halvåret. Jag har en känsla av att nästa helg också kommer kännas hyfsat bra, för då har vi nämligen bokat en kryssning med ett par kompisar. Svärmor tar barnen under hela helgen och vi får lite egentid! Bestämde mig även att unna mig en tid hos frissan samma dag som vi åker, måste ju vara någorlunda fin i håret i alla fall! Kanske kan jag passa på att gå lite i affärerna nere på stan också och se om det finns något som får följa med hem.:-)

Inga kommentarer: