12 maj 2009

Inaktivitet

Det var längesen jag uppdaterade bloggen och många har frågat vart jag har tagit vägen och om det hänt något. Jag kan säga som så att jag förmodligen inte kommer vara så aktiv den närmsta tiden, det skulle då bli för många klagoinlägg som jag vill skona er ifrån!;-) Jag kanske hoppar in då och då när jag känner att jag har något vettigt att skriva eller bara när jag har tid och lust! Tyvärr är det just som bloggen ger intryck för - mitt liv är kaos just nu! Med det menar jag på i stort sett alla plan, vilket gör att det går mycket energi åt att hålla både mig och vardagen i schack.

I hope I see you soon!

3 kommentarer:

Carro sa...

Usch låter inget vidare gumman! Ger dig en STOR STYRKE KRAM!!

Ulrika sa...

Hejsan!
Hoppas att tiden,orken,lusten att skriva återkommer ! Jag tycker du är såå otroligt duktig som pluggar och står i, med små och stora barn.Jätte duktig! Hoppas att du snart är tillbaka.! Må så gott kram Ulrika!

Fia sa...

Hoppas det inte är allt för mkt kaos i din vardag och att det löser sig snart...
jag vet inte alls på vilket sätt du har det kaos, men jag känner med dig. Här är det också lite smått kaos, men mest för min egen del. Jag vill så mkt och jag har så mkt som ska hinnas med. Men så blir man bara så besviken när det inte går enligt planerna..Kram!!