15 maj 2009

Lyckad dag trots allt

Dagen i går blev tillslut ganska lyckad trots allt. Lowe kom fram till mig efter att vi kommit hem från dagis och frågade om jag jag ville ha paketen "nu då" och då sa jag ja. Faktiskt så blev jag riktigt glad, för det var väldigt bra presenter. Det var ett par vita 3/4 byxor, en röd top och ett jättefint halsband, kan ta en bild och lägga ut sen. Sen kom alla mina gäster och det var faktiskt väldigt trevligt. Jag fick väldigt mycket fina smycken och lite presentkort på H&M som passar alldeles ypperligt, eftersom jag knappt äger några kläder. Dessutom ska jag ut den 30:e och då måste jag ju ha något nytt på mig!:-)

5 kommentarer:

Anne sa...

Skönt att dagen slutade bättre än den började!

victoria sa...

Grattis i efterskott :-)
Ha en mysig helg.. Kram

Erika sa...

GRATTIS i efterskott (sorry, hade verkligen ingen aning) Verkar som din dag slutade bra iaf :-). Hur är det annars? Vet inte om det är ok att jag ringer det verkar vara lite fullt upp nu?! Annars ring mig när du har lust, jag finns här om du vill prata Malin..... En STOOOR kram till dig! /Erika!

Fia sa...

Har ni skiljt er, eller är dte bara tjafs som finns i ett förhållande lite då och då?! Hoppas det löser sig snart iallafall och kul att dagen blev lyckad till slut iallafall :-)

Jo, jag fick köra en lång vända..minns inte hela, men vi körde närmare 50min.. mot sjukan och ut mot helsingborg, vände i pershagen och tillbaks, ut mot Willys i södra, köra runt hörn, parkera, sen tillbaks via motorvägen vid saltskog, diverse filbyten och så. Han sa att han hade suttit och vägt fram och tillbaka, han tyckte att jag kunde träna lite mer på bättre placering i korsningar, men inget som störde säkrhetsmässigt. Fick en extra poäng för bra eco.driving ;-) Han räckte fram handen och gratulera till ett godkänt körprov, men handen sköt jag undan och gav honom en kram haha..

Fia sa...

saknar dina rader...