01 februari 2011

Energireserven börjar sina...

Tisdag kväll, var det inte nyss fredag?! Skitsamma, ju snabbare tiden går desto snabbare blir det vår... Faktum är att jag egentligen inte ens hunnit längta efter våren riktigt ordentligt, tiden har bara flugit förbi. Kanske är det också för att vi har haft en sån fantastiskt fin vinter, vem vet... Jag älskar våren, jag blir en ny människa! Eller ny och ny, en gladare Malin iaf! Jag blir fylld av ny energi och det känns som om jag skulle kunna klara av vad som helst, det är en härlig känsla. Nu är det inte vår än, det är februari...min värsta månad på året! Jag är blek, har några kilo för mycket, känner mig tråkig, håret är livlöst, jag är trött, huden är torr, förkylningarna avlöser varandra (snor, snörvel, röd näsa och rödsprängda ögon -precis vad jag behöver!), jag orkar inte skratta alltför mycket, har ingen lust med något fartfyllt fläng och känner mig allmänt..."bitchig"! Förstår ni hur det är att umgås med en sån 24:7?! Var glad att ni inte är i mina skor...

Inga kommentarer: