27 februari 2011

Berg och djupa dalar

Att bloggen har sin rubrik är ingen tillfällighet, att jag i de flesta fall befinner mig i ett kaos stämmer mycket väl och att ni endast får ta del av ett fåtal stunder ur detta kaos är en ännu större sanning! Skolan går i ett kör! I fredags skrev jag tenta i mikrobiologi och innan dess har dagarna bestått av dagslånga föreläsningar om virologi, bakteriologi och immunologi bl.a. I morgon stundar en tenta i läkemedelsberäkning som jag hoppas innerligt på att klara, dock är risken för ett litet slarvfel relativt stor, vilket gör att jag i så fall kuggar. Dock är ingenting omöjligt och det är ju faktiskt ganska lätt matte!:-)
I privatlivet går det upp och ner som i berg och djupa dalar, just nu är det påväg nerför men förhoppningsvis möts jag bara av en liten kulle att ta mig upp för när jag passerat dalen...

Om nån timme får vi besök av Jeanette och hennes två tjejer, det ser vi fram emot!

Inga kommentarer: