11 februari 2010

Veckorapport!

Idag var det vägdag! Eftersom vi skulle fira William på kvällen åkte jag ner till lunch och vägde mig på viktväktarna! Trots en dålig vecka med tjejfest, bakfyllemat, en halv semla och lite fika visade vågen 78,9 = en viktnedgång på -0,8 kg, helt fantstiskt! Därmed har jag nått mitt första delmål som var 79 kg. När jag började för fem veckor sedan lovade jag att lägga ut måtten vid varje delmål, vilket jag självklart kommer hålla, de kommer dock i morgon. Det som kändes extra roligt var att både min bror och hans tjej sa ikväll att de såg stor skillnad mot sist vi sågs och det vore väl annars konstigt 5,1 kilo mindre!:-)

1 kommentar:

Heidi sa...

Härligt gumman!! Grattis till fint minus!! JAg fick ett minus på 1 kg idag! :) VAr oxå där på lunch-klassen men hade som vanligt inte tid att stanna. Vet du förresten om dom helt bytt ställe nu eller var det bara en engångsgrej där uppe på kullen?

Kram o hälsa William grattis i efterskott!

//Heidi