12 februari 2010

Update

Har precis lämnat barnen på dagis och skola! Snart kommer Jeanette på frukostbesök och sen blir det till att baka kladdkaka inför Williams kalas som han ska ha ikväll med sina kompisar. Har fått en tid för kontraktskrivning på lägenheten, det blir på tisdag den 16/11. De skulle försöka ordna så badrumsrenoveringen börjar den 1/3, så kan jag bo kvar här i huset under tiden. Annars får det fungera på något annat sätt, lite jobbigt att vara utan toalett och dusch i 2-4 veckor. Dusch klarar man sig utan, det går ju alltid att låna av någon kompis, men toalett blir värre. I värsta fall får man springa ner till tvättstugans toalett.

Mätte mig i morse och här kommer resultaten:

Arm: 30 cm (-1,5)
Bröst: 94,5 cm (-5,5)
Midja: 81 cm (-8)
Mage: 89 cm (-7)
Stuss: 109 cm (-5)
Lår: 61,5 cm (-4,5)
Vad: 40 cm (-1,5)

Första delmålet 79 kg (5%) uppnått 100211
Nästa delmål: 75 kg (10%)

Tänk vilken skillnad på bara fem veckor och det ena jag har ändrat på är kosten, motionen återstår att ta tag i! :-)

1 kommentar:

Fia sa...

Kul med kontraktskrivning.. då känns det liksom "på riktigt". Så jag förstår att du ser fram emot flytt och inredning :-)

Måste säga att du är riktigt duktig med viktnedgången. Jag blir alltid lika imponerad när folk lyckas med sina dieter... Kram!