15 april 2009

Kalasvecka

Gjorde provet i morse och det känns som om det gick sådär, men det är mycket möjligt att det står och väger mellan VG och MVG. Efter provet var det en heldag i skolan och ämnet handlade om lite allt möjligt, mest om etiska dilemman.

På kvällen var det kalas hos min bror som fyllde 21 år. Han fick presentkort på Inspiration av oss, som ska gå till ett par vinglas. Han har önskat sig det sen i julas, men jag tycker det är så svårt att välja ut åt någon annan. Det är bättre att han själv får välja vad han vill börja samla på. På lördag är det Lowes tur att fylla år, hela tre år blir han! När min mamma frågade vad han önskade sig sa han utan att blinka - lego, en grävskopa och en lastbil! Vi ska köpa en cykel åt honom, jag tror att han kommer bli riktigt glad! Han försöker alltid cykla efter sina äldre syskon på sin trehjuling, vilket inte går något vidare, nu får han en "riktig" cykel! Efter lördagen blir det ytterligare ett kalas hos Vesas brors son som fyller 11 år, sen blir det att ta i med hårdhandskarna för att få vågen att peka nedåt!

Nu ska jag snart (efter Grey´s) lägga mig i sängen och läsa lite i den nyss påbörjade kursens litteratur - sjukvård! Mycket intressant!

Inga kommentarer: